Trochę o tym blogu

Po co właściwie taki blog? Po co te wszystkie treści, inspiracje, pomysły i moje przemyślenia, które chcę w tym miejscu udostępniać?

Już od dłuższego czasu mam w głowie plan. Takie małe dziecko pasjobiznesowe. Może to za dużo powiedziane. Raczej chciałabym w końcu zebrać do jednego miejsca to, czym się gdzieś po kątach pasjonuje. Tak by zająć się tym bardziej na poważnie :)

Hand Made ŚLUB???



Branża ślubna i szeroko pojęty hand-made na początku nijak mi się ze sobą łączyła. No bo jak na siłę wpleść szydełkowe sploty w delikatne stylizacje panien młodych. Albo bawienie się w origami z wystrojem sali weselnej.

Wystarczyło kilka eksperymentów, by się przekonać, że jest zupełnie inaczej :)
Ten blog, ma być nie tylko zapisaniem i usystematyzowaniem wszystkich pomysłów krążących w mojej głowie, a jest ich sporo :) Quillingi, origami, papierowa włóczka, foarnirowe kwiaty, sccrapbookingowa i embossingowa papeteria. Niektóre tereny dopiero będę poznawać. Ale czy to nie fajnie, że może moje eksperymenty, testy, nauka, a także moje pomysły, komuś się przydadzą?

Komu, komu, bo idę do domu!!!


No właśnie komu? Myślę, że wszystkim tym, którzy lubią tworzyć. Ale także przyszłym Nowożeńcom, którzy szukają czegoś oryginalnego na swój ślub i wesele. :) Nie obejdzie się również bez pomysłów lifestylowych :)

W końcu wszystko co piękne i cieszy oko, jest bliskie mojemu sercu :)

Komentarze

Popularne posty